(less than a minute ago). Your meta tag is not in the section of your home

پیکاپ ویزا

به مرحله ارسال گذرنامه متقاضی به کنسولگری مربوطه جهت الصاق ویزا، پیکاپ گفته می شود. این مرحله بدون نیاز به حضور شخص متقاضی و توسط نماینده معتمد ایران- آرمنیا انجام می پذیرد. نماینده ایران - آرمنیا به عنوان وکیل متقاضی دریافت ویزا، به کنسولگری معرفی می گردد و این کار منع قانونی ندارد. اطلاعات بیشتر

ثبت نام آیلتس

گروه ایران آرمنیا با سابقه‌ی بیش از 18 سال در زمینه‌ی ثبت‌نام آزمون آیلتس در کشور ارمنستان و دارای دفتر نمایندگی در شهرهای ایروان و تهران، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات مشاوره و ثبت‌نام در آزمون آیلتس، در خدمت کلیه‌ی هموطنان عزیز می‌باشد. اطلاعات بیشتر

سفر به ارمنستان

گروه گردشگری ایران آرمنیا جهت رفاه هوطنان اقدام به برگزاری تور های ارمنستان به صورت مستقیم نموده است. جهت رزرو تور و اطلاعات بیشتر با دفتر تماس بگیرید: شماره تماس:09125706047 همراه:09125706047(حتی ایام تعطیل۸ صبح تا ۱۲ شب) اطلاعات بیشتر

وقت سفارت آمریکا

وقت مصاحبه جهت دریافت ویزا ازسفارت آمریکا در ارمنستان با راه اندازی سیستم جدید بسیار ساده تر از قبل داده می شود. در سیستم جدید برای هر متقاضی بر روی سایت سفارت آمریکا یک حساب کاربری در نظر گرفته می شود که از ابتدا تا انتها که همان دریافت ویزا می باشد شما می توانید تمام مراحل را بررسی فرمائید ، از قبیل تغییر وقت تا یک روز قبل از روز مصاحبه ، افزودن نفرات فامیل همراه خود و انتخاب محل دریافت پاسپورت پس از آماده شدن آن و در آخر واریز وجه ویزامی باشد . اطلاعات بیشتر

تور ویژه تابستان ارمنستان

گروه ایران آرمنیا اقدام به برگزاری تور ویژه تابستان 1397 ارمنستان نموده است. جهت رزرو تور و اطلاعات بیشتر با دفتر تماس بگیرید: شماره تماس:09125706047 همراه:09365338444(حتی ایام تعطیل۸ صبح تا ۱۲ شب) اطلاعات بیشتر

 

تعطیلات رسمی ارمنستان

تعطیلات رسمی ارمنستان

٢١ می

روز عروج عیسی به آسمان (Hambartsum)

(تعطیلات مذهبی)

روز عروج عیسی به آسمان، تعطیلات عشق و لذت که خارج جشن شکوفه است و ٤٠ روز پس از عید پاک است. در دوران باستان در این روز، زنان جوان به راه رفتن آزادانه در زمینه‌های آواز آهنگ‌ها و آشنایان را که اغلب شد بسیار مهم در زندگی خود اجازه داده شد. با توجه به تصور مردم این شب معجزه است. در نیمه شب دقیقاً ماهیت می‌یابد هدیه‌ای از گفتار، آب هنوز هم برای دوم؛ آسمان و زمین را در آغوش؛ ستاره بوسه یکدیگر است. فاصله چرخ متوقف می‌شود و کسی که شاهد این لحظات سحر و جادو باید رویاهای خود را برآورده می‌شود.

قطعات زیباترین و پرمعنی از تعطیلات رخ می‌دهد در خانه و در کلیسا. بسیاری از خانواده‌ها رفتن به کلیسا، در شب کریسمس و صبح روز کریسمس. پس از آن نشستن برای لذت بردن از صرف شام سنتی کریسمس. با توجه به سنت، غذای اصلی است ماهی و برنج آماده شده با کره. شراب با شام خدمت کرده است.

٦ ژانویه

کریسمس (Surb Tsnund)

(تعطیلات مذهبی ارمنستان)

کریسمس — روز تولد مسیح جشن گرفته شده توسط مردم در سراسر جهان است. ارامنه بزرگداشت این روز به عنوان یک تعطیلی بزرگ مذهبی مسیحی، همراه با ظهور و تجلی عیسی (غسل تعمید) و حضور در کلیسا در محله خود. بخشی از آیین برکت “از آب، زمانی است که آب با تدهین مقدس نمادی از غسل تعمید مسیح مبارک.

٥ جولای

روز قانون اساسی

(تعطیلات رسمی ارمنستان)

قانون اساسی جمهوری ارمنستان از طریق رفراندوم ملی در تاریخ 1995 ژوئیه 5 به تصویب رسید. روز قانون اساسی روز تعطیل رسمی در ارمنستان است.

٧ دسامبر

روز یادبود قربانیان زلزله ١٩٨٨

(تعطیلات رسمی ارمنستان)

زلزله ویرانگر در سال ١٩٨٨ هزاران نفر از مردم کشته و نابود بسیاری از زیرساخت های جمهوری ایجاد شد. زلزله دور تا دور به عنوان پایتخت ارمنستان احساس بود، اما آن دوم و سوم شهرستانها پرجمعیت ترین Leninakan (در حال حاضر Gyumri) و Kirovakan (در حال حاضر Vanadzor) که در میان بسیاری ویران شد.

٢٨ می

روز جمهوری اول

(تعطیلات رسمی ارمنستان)

در این روز در سال 1918، مردم ارمنستان بازسازی چه بود از تاریخی ارمنستان بعد از نیم هزاره از حاکمیت از دست رفته به استقلال را ترک کردند. مراسم تجلیل از این روز نشانه ای از آغاز از تلاش برای استقلال ارمنستان مدرن. کوتاه زندگی می کردند ، جمهوری 1918 توسط اتحاد جماهیر شوروی برای هفتاد سال بیشتر بلعیده بود، اما با الهام از روح امید و عزم راسخ خود برای نسل های آینده. این تعطیلات رسمی ملی است.

٤ آوریل

عید پاک (Zatik)

(تعطیلات مذهبی ارمنستان)

عید پاک (Zatik) مورد علاقه و تعطیلات بیشتر از پیش بینی در دنیای مسیحیت است. همه خوشامد می گوید یکدیگر در این روز : “مسیح بوجود آمده است”– “خجسته است. رستاخیز مسیح”. در طول فصل روزهای پرهیز و روزه روزه از 40 روز قبل از عید پاک، خانواده ها و یا دیگر ارمنی عدس جوانه غلات در سینی پوشانده شده با یک لایه نازک پنبه قرار دهید ، و نگه داشتن آن را در جای نور از خانه تا زمانی که جوانه عید پاک ظاهر می شود. این جوانه سبز، نماد بهار و بیداری طبیعت هستند ، “علف” که در آن مردم مکان تخم مرغ های رنگی برای تزئین سفره عید پاک. تا به امروز، ارامنه را حفظ افسانه هاو روایات قومی زیبا کتاب مقدس که اشاره به رنگ قرمز و تخم مرغ cheorek (نان شیرین : “هنگامی که مسیح مصلوب شد، مادر او در زمان مقداری تخم مرغ و نان در هم پیچید شال وقتی مادر را دیدم پسر او را مصلوب و اسلحه خود را در خونریزی، او زانو زد پایین و گریه اشک مادر و خون انداختن پسر در شال های رنگی. تخم مرغ و نان و سپس مادر شال روی سر خود قرار داده است. از آنجا که مردم در روز شروع به رنگ آمیزی تخم مرغ رنگ قرمز در روز عید پاک و زنان شروع به پوشیدن shawls هنگام بازدید از کلیسا.

٢٤ آوریل

روز یادبود قربانیان نسل‌کشی

(تعطیلات رسمی ارمنستان)

هر ساله در تاریخ ٢٤ آوریل ارامنه در سراسر جهان قاطعانه حافظه بیش از یک میلیون قربانی نسل کشی 1915 افتخار. در هزار از مردم ارمنستان پیوستن به صفوف منظم سالانه با پای پیاده به Tsitsernakaberd احترام خود را برای پرداخت به کسانی که در این تلاش گسترده برای نابودی مردم ارمنی و حذف آنها را به زور از سرزمین اجدادی خود کشته شدند. این تعطیلات رسمی ملی است.

١٢ آگوست

انگور روز برکت

(تعطیلات مذهبی ارمنستان)

این جشن، جشن گرفته در نزدیکترین یکشنبه ماه اوت 15. Catholicos از کلیسای ارمنی نعمت برداشت انگور.

١٦ آگوست

تعطیلات سنت ماری

(تعطیلات مذهبی ارمنستان)

روز اختصاص داده شده به مادر خدا جشن در یکشنبه افتادن بین 12th و اوت 18. مراسم سنتی از این جشن برکت سالانه انگور در کلیسا، که مصادف با آغاز برداشت است.

١٣ سپتامبر

صلیب مقدس (Khachverats)

(تعطیلات مذهبی ارمنستان )

کلیسای ارمنی را جشن می گیرد این جشن در نزدیکترین یکشنبه 14 سپتامبر است که به صلیب مقدس (Surb Khach) اختصاص داده است. این جشن نیز به عنوان یک بنای یادبود برای کسانی که فوت کرده اند خدمت می کند.

١٣ اکتبر

روز مترجمان مقدس (تن Targmanchats)

(تعطیلات مذهبی ارمنستان)

این جشن این است که سازندگان از الفبای ارمنی Mesrop Mashtots و Sahak Partev، مترجمان و مفسران از کتاب مقدس اختصاص یافته است.
الفبای ارمنی به منظور ترجمه کتاب مقدس به ارمنی و هموار راه را برای اولین عصر طلایی ارمنستان اختراع شد. در طول قرن ها، نویسندگان ارمنستان، فلاسفه ، ریاضی دانان و دانشمندان، که با الهام از میراث مترجمان مقدس »برای دستیابی به برتری در دانش، خلاقیت، و تحسین جهان به رغم مدت طولانی از ویرانی، حمله، فتح و انقیاد گرفته شده است.

٢١ سپتامبر

روز استقلال

(تعطیلات رسمی ارمنستان)

استقلال روز تعطیل رسمی در ارمنستان است. بازسازی جمهوری ارمنستان در سال 1991 ، پس از 70 سال از sovietization، به دنبال رفراندوم ملی در تاریخ جدایی از اتحاد جماهیر شوروی.

١ ژانویه

سال نو (Amanor)

(تعطیلات رسمی ارمنستان)

سال نو جشن می گیرند هفته تمام با شروع از تاریخ 31 دسامبر توسط پخت شیرینی سال نو و جداول لادن با غذا و انواع شیرینی ها. در طول این هفته، مردم هدیه مبادله ها و آرزوهای تبریک، و خانه های خود هستند باز به استقبال هر کس. بازدید در تاریخ 1 ژانویه آغاز می شود و طول می کشد تا بهمن ماه از طریق کریسمس 6.

کودکان ارمنی بر این باورند که Dzmer Papik (بابا نوئل) به ارمغان می آورد هدیه در شب سال نو است. چند روز یا هفته قبل از تعطیلات، بچه ها نوشتن نامه به Dzmer Papik گفتن او را چه اسباب بازی های آنها آرزو.

٥ آوریل

یکشنبه پالم (Tsaghkazard)

(تعطیلات مذهبی ارمنستان)

پالم یکشنبه (Tsaghkazard) جشن یک هفته پیش از عید پاک و ورود نمرات مسیح پیروزمندانه به اورشلیم به عنوان ناجی. مشاهده آداب و رسوم این جشن در آغاز با پسران و دختران در لباس پوشیدن و خود را به بهترین لباس. مردان درگیر امور هر روستا ریشه کن کردن درخت بید جوان و تزئین شاخه و با تکه پارچه های رنگی، میوه و شمع.

١٤ فوریه

خالص (Trndez)

(تعطیلات مذهبی ارمنستان)

بر طبق سنت این جشن مذهبی است که با ایده آمدن به جلو به پروردگار با آتش، پس از 40 روز از تولد او متصل شده است. کلیسای ارمنی آن را جشن می گیرد در فوریه 14 — 40 روز پس از ژانویه 6th ، که از آن مشتق شده از آن مذهبی نام : آینده رو به جلو به سوی پروردگار. مراسم اصلی از آن اتش است، نماد آمدن بهار.

٧ فوریه

سنت Sargis

(تعطیلات مذهبی ارمنستان)

خیابان Sargis رعایت معشوق مذهبی است و بسیار محبوب در میان جوانان. جشن گرفته می شود 63 روز قبل از عید پاک، در تاریخ شنبه سقوط زمانی بین ژانویه 18 تا بهمن ماه 23. در شب جشن ، جوانان خوردن پای شور و آب نمی نوشند نه برای تشویق خواب در شب. آنها بر این باورند که خیابان Sargis سرنوشت خود تصمیم می گیرد، که فرد می‌دهد که آنها را به نوشیدن آب در رویاهای خود تبدیل خواهد شد به همسر آینده خود. مردم نیز با یک بشقاب آرد خارج از خانه های خود قرار داده است که سابقه ای از خیابان Sargis اسب سواری را از طریق آرد. به باور آنان ، سنت Sargis به نظر می رسد با روشن سرعت در اسب تابشی خود را، و آن آثار باقی مانده در آرد به عنوان فال خوب در خدمت به آنها آرزوی موفقیت به ارمغان بیاورد. در ذهن مردم خیابان Sargis است زیبا به نظر می رسد و با یک نیزه، کلاه خود و زره پوش طلا طلا.

١٩ جولای

تغییر شکل (Vardavar (جشن آب))

(تعطیلات مذهبی ارمنستان)

در محدوده ارمنی سنتی از تعطیلات ، تغییر شکل تعطیلات تابستان بزرگ است و 14 هفته پس از جشن عید پاک. در ایران پیش از مسیحی ارمنستان این جشن بود با الهه Anahit بت پرست، بت پرست که در ارتباط به معبد جوان و قدیمی رفت و در سفر حج. کلمه Vardavar تا به دو معنی : “شعله ور از گل رز و” با آب نم نم. بر اساس افسانه، الهه عشق Astghik گسترش را از طریق سرزمین ارمنستان توسط آبپاش آب خوشبو و ارائه رز. Vahagn خدا نگهداری و حفاظت که عشق، به طور مداوم در مقابل شر مبارزه. این جشن پس از پذیرش مسیحیت تبدیل شد. در Vardavar در دوران مدرن، هر کس هرچه آب بر یکدیگر، در شروع صبح زود، هیچ کس مجاز به احساس خشم و یا جرم های فساد در آن روز.

٩ می

روز پیروزی و صلح (جنگ جهانی دوم)

(تعطیلات رسمی ارمنستان)

روز پیروزی (جنگ جهانی دوم) یک روز تعطیل در سراسر اتحاد جماهیر شوروی بود و هنوز هم تعطیل رسمی در ارمنستان. پیروزی از جنگ جهانی دوم و برای یادبود آن مرده است جشن روز در کشورهای مختلف. ارمنستان آن را جشن می‌گیرد در تاریخ ٩ می.

٨ مارس

روز زن

(تعطیلات رسمی ارمنستان)

روز زن است در میان ارامنه. مردان را به زنان ارائه و خیابان پر از گل. مردم معمولاً آن را جشن می‌گیرند با دوستان و هم خوب در کافه‌ها، رستوران‌ها و یا در خانه.

تهیه و تنظیم: ایران آرمنیا

 

دیدگاهتان را بنویسید

logo-samandehi